دستگیری عامل كلاهبرداري میلیاردی در مشهد 

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با سواستفاده از اعتماد شهروندان مبلغ 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 
کد خبر: ۹۰۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 01 October 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" جواد شفيع زاده" ‌در تشريح اين خبر گفت: فردي با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضايي به پليس آگاهي مراجعه و عنوان داشت فردی سودجو از وی مبلغ قابل توجهی را کلاهبداری کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع كارآگاهان زبده اداره عمليات ويژه پليس آگاهي مسئول رسيدگي به جرم شده و در بدو ورود ابتدا اقدامات تخصصي و ميداني در خصوص نحوه كلاهبرداري از شاكي اخذ و مستندات جمع اوري شد.

این مقام انتظامی گفت: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد فردی با هویت معلوم با حيله و نيرنگ اقدام به اعتمادسازي در بين افراد کرده و سپس به جاي شماره حساب خيريه، شماره حساب شخصي خود را در اختيار خيرين قرار داده است.

سرهنگ شفيع زاده افزود: با هماهنگي مقام قضايي نامبرده در اقدامي غافلگيرانه توسط پلیس دستگير و با ارائه و مشاهده مستندات و مدارك موجود عتراف کرد كه از 2 سال پیش، تاكنون با موجه قرار دادن خود در بين خيرين و جلب اعتماد آنان اقدام به دريافت 6 میلیارد ریال از آنان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی بيان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار